Nästan bokrelaterat

16:10

Det här blir ett lite indirekt bokrelaterat inlägg, så ni som inte är intresserade kan ju stanna här. Eftersom jag inte bara är boknörd, utan också nagellacksnörd med en nästan lika stor samling nagellack som böcker (nåja, det var väl lite att ta i, men jag äger ändå lite över 100 nagellack), så händer det att jag även läser en del skönhetsbloggar. Det finns en koppling till böcker, jag lovar! Nämligen: China Glaze släpper en nagellackskollektion som heter Capitol Colours - alla färger inspirerade av Hungerspelen.



Ni som läst Hungerspelen: Tycker ni att det är färger som symboliserar böckerna bra? (Ni som inte har läst Hungerspelen får ju självklart även ni svara på om ni tycker att det är färger som passar det intryck ni fått av serien) Som nagellackssamlare kan jag ju säga att det är en del lack (Dress me up, Stone cold, Smoke and ashes, Agro & Riveting) som skapar omedelbart habegär.

Du kanske också gillar

0 kommentarer

Instagram

Populära inlägg