Så himla taggad inför bokmässa!

21:37

I helgen har jag varit en sväng till Göteborg för att träffa en massa bloggambassadörer.

Klockan fem gick jag upp igår morse för att ta bussen som fick klockan sex. Mitt tåg gick inte förrän 8 från Stockholms central, men man kan aldrig lita på lokaltrafiken här.

Tågresan ner var mysig. Jag satt i en tyst avdelning = mycket lästid utan att störas av skrikande barn eller kacklande ungdomar. Hann läsa en hel bok, och den kommer det recension på senare i veckan.

Väl i Göteborg hann jag träffa en vän innan det var dags att checka in på det fantastiska hotellrummet (jag som knappt bott på hotell förut!) på Gothia.

Äsch, jag ska inte berätta allt för detaljerat vad vi gjorde, men det har varit fruktansvärt trevligt. Alla är så sjukt trevliga. Jag är verkligen imponerad över att de fått ihop en så trevlig grupp! Jag ville inte riktigt åka hem idag, men det var jag ju tvungen till, tyvärr.

Du kanske också gillar

1 kommentarer

  1. Jag ville inte heller åka hem!
    Var verkligen ett härligt gäng!
    Ska bli så kul att träffa er alla igen i september!

    SvaraRadera

Instagram

Populära inlägg