Sammanfattning Januari

12:40

Den här månaden hann jag med 9 stycken böcker. Det känns himla bra faktiskt. Det är nog ett januari-rekord! Igår blev jag dessutom klar med Pojken i randig pyjamas, vilket får mig att fundera på om min utmaning om 50 böcker i år kanske är lite mesigt. Jag menar, det har gått typ en månad in på året, och jag har redan hunnit igenom 10 böcker.

Glashuset har jag tyvärr inte hunnit skriva om än. Konsten att bokblogga har jag inte heller skrivit om, och ämnar inte göra det. För första gången på väldigt länge har jag inte hunnit med att skriva om böcker jag läst. Nu har jag liksom hunnit avsluta två stycken (tre om man räknar med Konsten att bokblogga) utan att skriva. Nåja, de dyker upp här så småningom!

De här har jag läst den här månaden:

  1. Orgasmboken
  2. Under kupolen
  3. Fatta eld
  4. Revolt
  5. Cigaretten efteråt
  6. Processen
  7. Cirkeln
  8. Konsten att bokblogga 
  9. Glashuset
Medelbetyg: Eh, tja, TYP en fyra (3,8 om man ska vara exakt. Det är inte jag).

Över lag har det bokmässigt varit en FRUKTANSVÄRT bra månad. 3 stycken fempoängare (Under kupolen, Fatta eld och Revolt) och 3 stycken fyrapoängare (Orgasmboken, Cirkeln och Glashuset). En månad att vara nöjd med, med andra ord.

Antal sidor blev 3140.

Du kanske också gillar

2 kommentarer

  1. Det var verkligen inte dåligt, med 10 böcker. Särskilt roligt när de flesta är riktigt bra!

    SvaraRadera

Instagram

Populära inlägg