Tävlingsdags!

19:13

Jag har precis hunnit posta paketet från den förra tävlingen, så är det dags för en ny! Jag sa ju att ni som inte vann inte skulle vara ledsna. I den här tävlingen finns det dessutom chans för hela FEM stycken att vinna! Tjoho!

Alltså, fem stycken vinner ett ex av Berättelser från Engelsfors (min recension!), en tshirt + stickers!

Reglerna ser ut såhär: 
1. Kommentera detta inlägg och svara på frågan: Elias, Linnéa, Ida, Vanessa, Minoo och Anna-Karin är sex av de utvalda. Vad heter den sjunde?
2. Glöm inte att se till så att antingen blogg- eller mejladress kommer med när du kommenterar så att jag kan få tag på dig om du vinner! Alla som inte har kontaktuppgifter blir diskvalificerade.
3. Svaret vill jag har senast den 25:e april klockan 23:59. Kommentarerna kommer publiceras efter att tävlingen är avslutad.

Inga extra-lotter den här gången, men ni får gärna sprida i era kanaler ändå!

Lycka till!

TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD!

Du kanske också gillar

11 kommentarer

  1. Det borde vara Rebecka som är den sjunde :). Min mail finns på min blogg om det skulle vara så att jag råkar vinna :).

    http://vargnattsbokhylla.blogspot.se/

    SvaraRadera
  2. Rebecka heter hon!

    sanniryderberg@gmail.com

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Jag är jättegärna med och tävlar om boken. Mitt svar är: Rebecka Mohlin

    Min mejladress: litteraturkvalster@gmail.com
    litteraturkvalster.wordpress.com

    /Fanny

    SvaraRadera
  4. jag är gärna med och tävlar och mitt svar är att Rebecka är den sjunde :)

    min mejladress är emilie.kindvall@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. Rebecka är rätt svar! Lagerqvistmarie@gmail.com

    SvaraRadera
  6. tjo! jag skulle säga att rebecka är den sjunde. håller tummarna!

    SvaraRadera
  7. svar= Rebecca

    indal730@yahoo.se

    SvaraRadera
  8. Rebecka Mohlin. www.bokraden.bloggspot.com Hoppas hoppas hoppas verkligen att jag vinner!! :)

    SvaraRadera
  9. Jag är gärna med och tävlar och säger att den sjunde är rebecka! =)

    underbarabocker@mail.com

    SvaraRadera
  10. Den sjunde hette Rebecca?

    felicia_chr@hotmail.com

    SvaraRadera

Instagram

Populära inlägg