April

12:24

Det visade sig att jag ändå skulle få lite tid att slänga ihop inlägg för veckan, för det här är ändå tredje inlägget den här veckan. Dessutom har jag hunnit schemalägga inlägg till imorgon och på fredag. Nåja, en sedvanlig sammanfattning av månaden måste det ju också bli!

April
39. Vi är inte sådana som får varandra, Katarina Sandberg
38. 101 historiska myter, Åke Persson & Thomas Oldrup
37. Slottet av is, Janina Kastevik 
36. Bonjour Tristesse, Françoise Sagan
35. Tid att dö, Anne Cassidy
34. Barnkolonin, Kerstin Lundberg Hahn
33. Rädda mig inte, Tahereh Mafi
32. Gul utanpå, Patrik Lundberg
31. Det händer nu, Sofia Nordin
30. Ett dockhem, Henrik Ibsen 
29. Torka aldrig tårar utan handskar: 1. Kärleken, Jonas Gardell
28. Kretsen, Maggie Stiefvater
27. Northanger Abbey, Jane Austen
26. Dåm såm har snippa får bestema, Katrin Sundberg
25. Den mörka staden, Carrie Ryan

Hela 15 stycken! Jag är chockad, ärligt talat. Jag bara flyttade tillbaka till egen blogg och BOOM BOOM så får jag tillbaka läslusten. Fantastiskt. I jämförelse med typ februari då jag bara läste sex böcker är det ju stor skillnad.

Bäst den här månaden var Rädda mig inte. Skrev först ett helt stycke om att jag inte läst någon wow-bok den här månaden, men kom på sen att det har jag ju visst det! Rädda mig inte är månadens wow. Jag måste även nämna Vi är inte sådana som får varandra. Den har inte haft rec-dag ännu, så tänker inte säga mer än att det är den nästbästa bok jag läst den här månaden.

Sämst den här månaden var nog... Hum, svårt. Tycker inte jag har läst någon riktigt dålig bok. Jag måste nog säga boken som tog min Austen-oskuld - Northanger Abbey. Bättre än jag väntade mig, men lite långtråkig mot slutet.

Du kanske också gillar

0 kommentarer

Instagram

Populära inlägg