Boktips

12:51

Imorgon kommer jag inviga en ny kategori: Boktips. Ni kanske tycker att det är det jag sysslar med hela tiden! Tja, så skulle man väl kunna se det. Den här kategorin kommer dock inte innehålla några recensioner, och den kommer inte heller innehålla böcker jag inte gillar. Istället kommer ni här hitta böcker som jag läste för kanske mer eller mindre länge sedan och som jag gillat väldigt mycket. Men det är också böcker som jag kanske inte pratat så mycket om. Ni kanske till exempel bara sett den i min lista över lästa böcker. I januari recenserade jag till exempel noll böcker, men läste flera bra. Jag känner att för lång tid har gått för att jag ska göra en ordentlig recension, eller så kanske jag inte har så mycket att säga om en bok, trots att jag gillar den. Då tänker jag använda mig av boktipset!

Jag har alltså dels planerat en till imorgon och en i nästa vecka. Håll utkik!

Du kanske också gillar

0 kommentarer

Instagram

Populära inlägg