Jag blir så glad!

12:01

Ovanstående utspelade sig alltså på min blogg under gårdagen, efter att jag postat 5 books to movies. Och jag blev så sinnessjukt glad. JA. Bara JAAAAAA.

Om bilden är för suddig så kan jag tolka ut det här åt er: En fantastisk läsare meddelade mig om att Under kupolen blir tv-serie. Jag dör lite av lycka.

Förstås blir det ju ingen Shia LaBeouf som Dale, men okej... jag kan nöja mig med Mike Vogel (Pan Am & Niceville, bland annat. Har inte sett honom spela, men han är väl ändå lite snygg?)! Ni kan läsa mer om saken här.


Du kanske också gillar

2 kommentarer

  1. Och jag blir löjligt glad över detta inlägg! Så härligt att du blev glad! Jag glädjedansade med när jag fick höra det av min sambo!

    SvaraRadera
  2. Åh ser fram emot den tv-serien! :D

    SvaraRadera

Instagram

Populära inlägg