Boktips: En tid för mirakel

12:08

Efter en konversation på twitter i förra veckan lovade jag att jag skulle skriva en recension på den här boken. Och tja, nåja, nu håller jag ju inte mitt löfte, men ger den lite uppmärksamhet ändå.

En tid för mirakel handlar helt kort om vad som händer när jordens gravitation långsamt avtar. Dygnen blir längre, fåglarna trillar ner och det blir väldigt varmt. Om man bara ser till det som händer med själva planeten. Sen bor det ju en massa människor på den här planeten - och de blir ju också påverkade av alla dessa förändringar som sker.

Plus: Väldigt intressant! Känns galet realistisk. Det är otroligt enkelt att sätta sig in i samma situation.
Minus: Kommer inte ens på några minus. Gillade den. A lot.

Kom ut i höstas, och har dessutom precis kommit på pocket! För ynka 45 kronor kan ni köpa den på Adlibris och Bokus, samt för 54:- om ni föredrar Bokia!

Du kanske också gillar

2 kommentarer

  1. Visst är den lite skrämmande?
    Tänk om det hade hänt på riktigt..

    SvaraRadera
  2. Åh! Den här boken blev jag minsann sugen på att läsa nu. Tack för tipset!

    SvaraRadera

Instagram

Populära inlägg