Boktips: Det känns konstigt att vakna i sin egen säng

12:17

Den här boken läste jag i februari och växlade hela tiden mellan att tycka att tjejen var ett geni och att bli äcklad för att den är så vulgär.

Boken handlar om Anna som helst vill spendera all tid i Stockholmsnatten och som ständigt är kåt. Och tja, det är väl hela handlingen, typ. Blanda in lite ångest också mellan de här nätterna, lite bakfylla så är du där. Jag trodde att jag inte gillade vulgära böcker, men jag tycker ärligt talat att den här är fantastisk. Det är så befriande att läsa saker som jag själv kan tänka, men aldrig skulle drömma om att säga högt. Jag gillar heller inte chicklit, så jag måste bara säga: DET HÄR ÄR INTE VANLIG CHICKLIT. Alltså, jag tänker att det kanske lite är som att läsa Nanna Johansson som en roman, fast lite mindre feminism och mycket mer vulgärt.

Finns på pocket för 49 pix på Adlibris. Köp!

Du kanske också gillar

0 kommentarer

Instagram

Populära inlägg