JAAAA!

12:33

Ungefär som rubriken stavas på det här inlägget lät jag när jag igår (utan att ha kommit till punkt tre ens) tog mig tid att ta igenom katalogen med höstens böcker.

Madame Bovary - Gustave Flaubert, Det mest förbjudna - Kerstin Thorvall, Under det rosa täcket - Nina Björk, Glaskupan - Sylvia Plath
Bonnier pockets nya klassikerfyra är alltså en kvartett på temat feminism! Woho! Woopwoop! Blir så glad! Kommer definitivt beställa allihopa. Dessutom har ju dessa potential att bli deras snyggaste fyra någonsin, eller vad säger ni?

Det här är alltså det jag ser mest fram emot i höstens utgivning, men flera andra guldkorn finns. Bland annat har jag satt en post it på Gilla Böckers uppslag med en önskelista innehållande ett enda ord i versaler: ALLT.

För övrigt tror jag att jag dumpar mig egen bokhylleutmaning, eftersom det är alldeles för svårt att hålla koll på alla vändor.

Du kanske också gillar

2 kommentarer

Instagram

Populära inlägg