Fast helst vill jag sitta ute i värmen

14:21

Hej kära bloggläsare och välkomna till min just nu skittråkiga blogg. För tillfället spenderar jag mina dagar såhär: skriver hemtenta samt prokrastinerar genom att dricka obscena mängder iste, äta stekt halloumi, spela yatzy i telefonen (sex tärningar, inte fem. Fem tar för kort tid), leka med min katt samt beställa saker på internet (INTE BÖCKER!). Och läser inte en enda rad i böcker, såvida de inte heter Svindlande höjder, Brott och straff, Mor Courage och hennes barn eller Litteraturens historia i världen. Saker jag hellre vill göra: läsa Stad av skuggor, ligga på en gräsmatta och dricka obscena mängder iste, gå på festival, blogga. 


Om det är någon som mycket hellre skriver min hemtenta än vad jag gör så kan ni ju höra av er. Well, vi ses på andra sidan hemtentan då!

Du kanske också gillar

0 kommentarer

Instagram

Populära inlägg