Nytt i bokhyllan

12:58

Lite nya böcker har fått ta plats i min bokhylla! Ingen köpt, två recensionsexemplar och resten fick jag i samband med att jag lottade ut bokpaketen här på bloggen (jag valde lite andra böcker, eftersom jag hade hälften av de i det färdiga bokpaketet redan). Jag har tidigare bloggat om en del av dessa böcker här.


Dagboken från imorgon vill jag hugga in på så snart som möjligt! Den står helt klart näst på tur. Jag är verkligen skeptisk till Cecelia Aherns tidigare böcker. De verkar verkligen inte som min smak, men den här blev jag verkligen sugen på! Recex från Bazar.  
En bit av mig fattas är del av mitt bokpaket från Rabén & Sjögren. För övrigt har jag nu bokat biljett till David Levithan på Internationell författarscen på Kulturhuset, efter att Sincerely Johanna sagt att jag borde göra det. Woop! Tänker definitivt hinna läsa klart den här tills det är dags i oktober. Sinnessjukt billigt om en är student också.



Här har vi två till bokpaketsböcker.
Vid din sida har jag ju läst och recenserat, men har tidigare endast fått ett manus. Ser snyggare ut i bokhyllan med en riktig bok.
Jag går dit du går ska bli kul att läsa!



Tredje tecknet var en av de böcker som jag bloggade om inför sommarutgivningen. Jag hoppas verkligen att den är ryslig!
Blunda och hoppa tänkte jag skulle få ta min Dessen-oskuld. Nej, jag har fortfarande inte läst Dessen. Men nu jäklar. Eller? Är inte överdrivet pepp, men någon gång måste jag ju.



Virus är recex nummer två från Bazar. Den här vill jag också läsa typ nu!

Du kanske också gillar

3 kommentarer

  1. Kul att du har köpt biljett! Och på tiden att du läser Dessen :-)Hon är fantastisk.

    SvaraRadera
  2. Jag har läst och gillat flera av Aherns böcker så den där blev jag väldigt nyfiken på!

    SvaraRadera
  3. Det är så många som gillar Sarah Dessen så jag kanske får prova någon bok av henne!

    SvaraRadera

Instagram

Populära inlägg