Nytt i bokhyllan

12:54

Nu var det ett tag sen senast jag visade upp vilka böcker som flyttat in i min bokhylla. Jag kan ju säga att mitt köpstopp märks, för det är nästan en månad sen nu. Antalet böcker in är alltså sju, varav fyra obeställda och tre beställda innan jag införde stopp. Samtliga är däremot recensionsexemplar!


Gregor x2, Lust och Djävulen hjälpte mig är obeställda. Resten beställda. Inser att bilden är lite suddig, så tredje boken uppifrån är Joyce Carol Oates nya ungdomsbok Två eller tre saker jag glömde berätta för dig, och boken längst ner är Hanna Gustavssons seriealbum Nattbarn.

Än så länge har jag bara hunnit läsa Nattbarn (vilken jag dessutom läste innan jag fick recexet, eftersom jag såg den på biblioteket och helt enkelt inte klarade av att vänta), men jag hann börja lite smått på Stad av skuggor igår.

Du kanske också gillar

1 kommentarer

  1. Härlig hög med böcker. Suzanne Collins böcker är jag nyfiken på.

    SvaraRadera

Instagram

Populära inlägg