Saker som har hänt på sistone:

13:14

  1. Jag har haft läsflow och läst för många böcker om high school
  2. Jag har tagit mig till en tågstation och åkt på ett tåg och förhoppningsvis hamnat i Östersund när det här inlägget postas. Om inget har hänt så att jag inte kommit fram. Hope not.
  3. Jag har sett första avsnittet av Under the Dome (dog lite)
  4. Jag har börjat läsa Virus

Saker som inte har hänt på sistone:

  1. Jag har bloggat
Jag har jättemycket att göra just nu, så det kommer fortsätta vara himla tomt här i bloggen. Sånivet. Pusshej.

Du kanske också gillar

3 kommentarer

  1. Jag har också läst en del under helgen, tre böcker på tre dagar men bloggandet var det sämre med förra veckan. Roade mig med läsning, sol och bad istället :)

    SvaraRadera
  2. Jag tror att de flesta lever lite mer och bloggar lite mindre under sommaren :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tja, det är väl i och för sig sant. För min del handlar det väl om att jag tror att jag ska kunna göra semestersaker samtidigt som jag inte har semester, haha.

      Radera

Instagram

Populära inlägg