Jag är så innerligt ledsen

09:25

Det här är totalt icke bokrelaterst, men jag vill ändå skriva några ord. Det här valresultatet innebär ju inte så mycket att glädjas åt. Jag ligger kvar i sängen och har ingen lust att gå upp och möta ett Sverige där var tionde vuxen jag möter är Sverigedemokrat. Jag är så innerligt, innerligt ledsen. Ledsen för att vi var så många som verkligen hoppades och som på riktigt trodde att det var vår tur att vinna. Jag har svårt att ens glädjas åt en rödgrön regering. Jag satt framför tv:n igår och höll på att kräkas när jag såg Åkessons självbelåtna jävla flin. 


Men en sak är säker: innan 2018 ska vi inte bara svepa bort det där flinet ur hans ansikte. Vi ska slå så hårt att tänderna ryker. 

För kampen fortsätter. Rasismen ska krossas. 

Du kanske också gillar

1 kommentarer

  1. Jag bölade så mycket igår att jag blev helt utmattad! Hur kan Sverige rösta såhär? Varför blir resultatet detta? Är vi inte smartare, mer kärleksfulla än det här?

    Klart att de inte ska vinna - kärleken är större i slutändan hoppas jag! Vi måste nog dock möta SD och de olika anledningar som finns att rösta på dem med respekt!

    Vi får inre ge upp, bli trötta eller känna oss nedslagna! Vi får vara besvikna men vi måste också resa oss och visa att vi är starka! ♡

    SvaraRadera

Instagram

Populära inlägg