Snabbsammanfattning

17:48

Okej, min planering blev verkligen inte som jag hade tänkt mig. Planen igår var att vi skulle ha åkt hem och lämnat böcker (och bloggat) och sen dragit på Galagos fest. Så blev det ju inte. Istället drog vi och käkade direkt efter mässan, sen till Pustervik (där Galago alltså höll till) och sen avslutade vi på Park (förstås). Inte mycket till bloggande hanns med, med andra ord.

På grund av den sena kvällen så har bloggambitionen idag varit... well, låg är en underdrift. Här kommer i varje fall en snabbsammanfattning av mina bokmässedagar:

Antal böcker jag har med mig hem: 13 (varav 12 är mina).

Antal böcker jag fått signerade: 4 (Creepypasta, Hanteringen av odöda, Om detta talar man endast med kaniner och Meningen med hela skiten).

Trevligaste person jag hälsat på: Jack Werner.

Antal monterprogrampunkter jag tänkt gå på men struntat i: Eh... många.

Intressantast författarsamtal jag lyssnat på: John Ajvide Lindqvist (äntligen!). Visste verkligen inte vad jag skulle förvänta mig innan, men förväntade mig definitivt inte det här.

Bok jag tänker hugga in på först: Jack Werners Creepypasta.

Roligast och finast på hela mässan: De som kom fram till mig och sa "jag läser din blogg" eller "Anna? Från Sagan om Sagorna?". Alltså blir helt varm i hjärtat av det. När en håller på att blogga såhär så är det så svårt att fatta att det faktiskt sitter folk någon annanstans och läser min blogg. Att få ansikten och röster på er är så himla fint, plus att jag förstås blir väldigt glad och smickrad och tycker att det är kul att få byta några ord med er (eftersom det mest blir envägskommunikation här). Ni är bäst!

__________________________________________________________________________________

Du kanske också gillar

1 kommentarer

Instagram

Populära inlägg