Augusti

08:23

Så har vi en sammanfattning också. Augusti började rätt bra, men så fort jag kom hem till min egen lägenhet i Stockholm gick läsningen trögt. Dels för att jag faktiskt kunde titta på serier igen (har haft kontantkortsprincipen på internet i Östersund, dvs DYRT) och dels för att jag segade ner mig i Himmelstrand och strandade där.

Jag skaffade också en facebook för bloggen, som jag väl är lite halvflitig på att använda. Kolla gärna in där! Nu när jag kommer igång lite mer med läsningen kommer det även dyka upp grejer där som kanske inte dyker upp på bloggen, så jag tycker VERKLIGEN att ni ska gå in och gilla. Okej? Deal!

Hann i alla fall med följande:
70. Otopia, Per Nilsson *
69. Onanisterna, Patrik Lundberg
68. Född fenomenal, Josephine Bornebusch *
67. Eunomia, Erika Vallin
66. Mary, spöket och resan genom natten, Roddy Doyle *
65. Stockholms undergång, Fruktan *
64. Männen med rosa triangel, Heinz Heger *

Totalt: 7 st.
Gillade mest: Född fenomenal! Sjukt rolig!
Gillade minst: I början tänkte jag nog Otopia, men tyckte den tog sig. Fast de första typ 150 sidorna var väl sådär...
Största överraskning: Född fenomenal. Hade inte superduperhöga förväntningar på den här, men så himla bra bok.
Största besvikelse: Eunomia. Gillade den inte alls lika mycket som tidigare böcker i serien.
__________________________________________________________________________________

Du kanske också gillar

0 kommentarer

Instagram

Populära inlägg