Helgläsning och sånt

09:10

Okej ska försöka klämma in lite bloggplanering mitt i mitt helgplugg den här helgen så nästa vecka blir lite vettigare. Skönt att se att ni tittar in även om jag inte ens postar någonting! Så ska försöka ge er något för det också.


Jag har ca 40 sidor kvar i An Ember in the Ashes, så får äntligen välja en ny bok! Älskar när en äntligen blir klar med en tjock bok och får börja på nytt, även om det är en väldigt bra bok. Vet dock inte vad jag ska läsa härnäst - kanske äntligen bli klar med Shiverton Hall som jag ströläst mellan andra böcker. Endgame (#2) får nog vänta någon bok eller två, känns lite väl hardcore att läsa två tjocka böcker på varandra.

Helgen kommer förmodligen i övrigt bli dödligt tråkig, för jag måste plugga och Victor jobbar över ikväll till nio och tänkte åka in imorgon också för att få gjort saker han inte hunnit. Men på måndag ska jag både jobba och dricka kaffe med Vargnatt, så det är peppigt!

Nu hoppas vi på en bloggigare vecka efter helgen.

Vad ska ni göra i helgen?

Du kanske också gillar

2 kommentarer

  1. Vad bra, började tro att du gått i ide... ser fram emot lite mer frekventa inlägg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Pluggar heltid och börjar jobba halvtid nästa vecka och försöker jobba på uppsats och läser böcker och...

      Radera

Instagram

Populära inlägg