Who's up for recensionsvecka?

05:37

Jag ligger massor efter med recensionerna, känner mig inte inspirerad av veckans Top Ten Tuesday och well... skulle kunna knåpa ihop sju recensioner. Så jag tycker vi återupprepar succén från i våras och kör en recension för varje dag nästa vecka. Avslöjar inget om vad som komma skall, men kan ge lite ledtrådar: Det kommer bli både serier (som i tecknade alltså), en helt färsk bok som har recdatum imorgon, en seriefortsättning (som i textbok) samt lite 9-12!

Imorgon börjar vi!

Du kanske också gillar

4 kommentarer

  1. Ja vad kul! Körde förrförra veckan och det gick helt okej, kom ikapp en del iallafall så det känns ju fint :D kan ju gissa lite vad du skriver om i morgon, ska också försöka skriva om den så att jag för EN GÅNGS SKULL skulle skriva om en bok på rec-datum xD och nu kom jag på en till bok vi båda säkerligen kommer blogga om inom en snar framtid ... ;D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hm, om det är den jag tror att du menar har jag nog faktiskt sparat den ytterligare en vecka! *tecken på hur efter jag ligger i recenserandet*

      Radera
  2. Vad spännande med så många recensioner i rad. Inte så lätt. Lycka till. Ska själv starta en bokblogg och antingen blir läsandet eller recenserandet efter. Läser nyutgivna: I love my blog. Och recenserar Heros of olumpys serien. Ska bli spännande. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag kan också känna ibland att recenserandet inkräktar på mitt läsande, men jag tror att en vänjer sig efter ett tag också. Lycka till med bloggen! :)

      Radera

Instagram

Populära inlägg