Min jul

19:27

Nu är jag tillbaka efter julen, fylld med godis och mat, men utan några bok-julklappar att visa upp. Jag har fått många fina julklappar - till exempel ett nytt täcke, lakrits-te, en parfym jag önskat mig och 300 kronor - men inte speciellt många böcker. 3 böcker fanns i mina paket: en om cupcakes, en Beatles-fotobok och en om Kinas historia. Den om Kinas historia antar jag var med för att demonstrera pocketfordralet farmor hade sytt till mig.
Däremot fick jag fyra bokiga julklappar. Water for Elephants-filmen, biobiljett till Simon och ekarna, ett pocketfodral (som sagt) och ett presentkort på Akademibokhandeln. Presentkortet ska få ligga kvar på ett bra ställe fram tills det är dags för bokrea. Då ska jag ta med mig mitt presentkort (och en hel del pengar) och ge mig ut i rean!

Du kanske också gillar

0 kommentarer

Instagram

Populära inlägg