Vill fortsätta!

12:14

Igår fick jag hem del 2 och 3 i Hungerspelstrilogin. Just nu läser jag Under kupolen (Stephen King), Eldfödd (Stephen King), Trafikmaktordningen (Planka.nu) och Simon och ekarna (Marianne Fredriksson) och har absolut inte tid med några fler böcker. Simon och ekarna vill jag få klar innan jag ska se den på bio (nästa vecka någon gång skulle jag tro) och Under kupolen vill jag få klar innan jag hinner tröttna på att läsa en så tjock bok (jag vet inte om det kommer hända, för den är så himla bra, men OM det händer vill jag inte att det ska vara på sida 350, utan hellre på sida typ 1170). Eldfödd och Trafikmaktordningen vill jag hinna få klara innan... tja, innan jag förlorar mig i Fatta eld, som är del två av Hungerspelen.

Du kanske också gillar

0 kommentarer

Instagram

Populära inlägg