Tematrio - Julklappsönskningar

18:14

Den här veckan är temat julklappsönskningar hos Lyrans Noblesser. Jag hänger på, som vanligt, trots att jag faktiskt visat upp några julklappsönskningar tidigare.

 1. Miss Peregrine's home for peculiar children | Bokia | Bokus |
Åh, bara framsidan får mig att vilja läsa den här boken. Jag behöver den typ nu.   Helst igår.

2. Coraline | Bokia | Bokus |
Jag älskar filmen, och måste läsa boken någon gång!

Den sista är något som jag inte på allvar önskat mig, utan bara drömmer om:

3. NE i tre band | Bokia | Bokus |
Tja, vad ska jag säga mer än att jag älskar ord? Jag skulle egentligen vilja ha SAOL som bok också (min farfar har en. Jag vill ha den), både internet och app räcker liksom inte. Jag älskar att slå i stora böcker!

Du kanske också gillar

1 kommentarer

  1. Jag har en gammal NE i hur många band som helst och föredrar givetvis fatorn :-)

    SvaraRadera

Instagram

Populära inlägg