Det bästa den här veckan:

11:30

♥ Att Victor skedat mig till sömns typ varje kväll.

♥ Att det är Kulturnatt imorgon.
♥ Att min hosta Ä N T L I G E N har gett upp.
♥ När jag ringde min mamma i tisdags för att bara prata lite (för lite mer än ett år sedan flyttade hon från där jag bor till ca lite mer än en timme bort, så vi ses inte så ofta längre. Jag är sjukt dålig på att ringa till folk, men jag saknar ju min mamma liksom). 
♥ Att alla borde ha fått inbjudningarna till bröllopet by now. 
♥ Att jag kunde träna för första gången på fyra veckor.
♥ Att jag ska se Deadpool med min lillasysters på söndag (OBS på att jag redan sett den en gång. Faktiskt).
♥ Att det märks hur sjukt mycket bättre både jag och Victor blivit på badminton. Nu kan vi liksom få till ett ordentligt spel, skjuta fula bollar till varandra och ändå fortsätta spela.
♥ Att jag ska tillbaka till MIN frisör idag (var hos en annan i februari. Det gör jag aldrig om).
♥ Ms. Marvel.
♥ Lönespecen jag fick igår som fick mig att skicka typ en miljard solbrillsemojis till Victor och det att begreppet "sista helgen innan löning" inte verkar existera på mitt jobb (får alltså lön redan idag).
♥ Att allt jag sått växer så det knakar, känns som att de är större varje morgon jag går upp.
♥ Att Victor går upp och gör kaffe och gröt medan jag ligger kvar i sängen. VARJE MORGON. WHAT DID I DO TO DESERVE THIS PERSON? Så himla bäst.
♥ Allt som börjar bli grönt.
♥ Att kolla igenom hela andra säsongen av Unbreakable Kimmy Schmidt på två dagar. Längtar efter säsong tre.

Du kanske också gillar

4 kommentarer

  1. Det är ju så skönt när man får komma igång och träna igen! Jag har haft ett uppehåll på flera månader nu av hälsoskäl, det är så himla segt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, eller hur! Jag har haft hosta + något vaj med andningen så har liksom blivit andfådd av varenda liten trappa. Nu fungerar jag hyfsat normalt igen, vilket förstås är sjukt skönt. Du får också krya på dig! Finns getingen du kan göra, typ promenera eller så? :(

      Radera
  2. Men du tror inte det är allergi eller astma då? Jag hostar galet mycket vissa vårar pga allergi som nu har gått över i astma viss tid under pollensäsongen. Hostar så jag inte ens kan prata i fullständiga meningar när det är som värst.

    SvaraRadera
  3. Lyxigt att få lön redan innan helgen :) själv får jag inga pengar förrän på onsdag #livetsomkommunanställd och <3<3<3<3 på nya säsongen med kimmy ^^

    SvaraRadera

Instagram

Populära inlägg