Saker jag ska hinna den här veckan

14:44

Jag vet inte riktigt hur jag tänkte när jag planerade att jag skulle hinna göra typ en miljard saker den här veckan. Eller förmodligen tänkte jag inte, utan bara sköt upp allt till deadline as usual... Detta är min att-göra-lista för veckan:

☒ Läsa klart volym tre av Fables.

☒ Snabbskumma alla Anna-Karin-delar av hela Engelsforstrilogin.
☒ Skriva på uppsatsen.
☒ Läsa till min lektion på fredag.
☒ Läsa Civil War eftersom jag ska:
☒ Se Civil War-filmen på fredag.
☒ Läsa Paper Girls som jag inte ens fått än.
☒ Provbaka fyra tårtor.
☒ Se Pascal.
☒ Snabbkolla om Du vet var jag finns och Tretton skäl varför är något att ha till min uppsats.
☒ Kolla upp texter till en presentation jag ska ha i skolan nästa fredag.
☒ Träffa en bröllopsfotograf.
☒ Boka in ett möte med vigselförrättare.

Eeeh, jag TROR att det är allt. Men det kan vara fler saker som jag glömt. I övrigt försöker jag dessutom komma igång och få träningsrutin igen...

Om det är tyst här vet ni varför dårå.

Du kanske också gillar

0 kommentarer

Instagram

Populära inlägg