Man måste lära sig trolla

16:18

Ett problem som ständigt uppstår för mig är platsen. Så fort jag möblerat om i bokhyllorna för att få plats med fler böcker får jag ännu fler böcker och så får jag börja om igen. Man måste trolla fram utrymme, hitta platser att lägga böcker på som man inte visste att man hade. Helst skulle jag vilja ha en bokhylla som är som tältet eller bilen i Harry Potter. Eller tja, kanske till och med ett helt rum i en utav mina garderober. Man skulle inte se det utifrån. Utifrån skulle det bara se ut som att de var en helt vanlig garderob. Inuti skulle det gömma sig ett helt bibliotek. Det vore något att ha det!

Igår fick jag hem repris-boxen jag beställde från Adlibris, vilket betydde att jag fick påbörja min veckoliga ommöblering. Den här gången fick jag verkligen trolla. Jag var till och med tvungen att göra något jag verkligen inte gillar: lägga böcker i travar ovanpå de andra böckerna i bokhyllan. Det ser inte snyggt ut. Nåja, tack och lov står inte böckerna i dubbla rader än.

Jag kommer komma upp med en sammanfattning av månaden februari så snart som möjligt. Håll utkik!

Du kanske också gillar

0 kommentarer

Instagram

Populära inlägg