Bokbloggsjerka 28 februari - 3 mars

12:00

Den här veckans bokbloggsjerka lyder:

Har du gjort några fynd på bokrean i år? Om ja, vilken bok är du särskilt sugen på att läsa? Om nej, vad fällde avgörandet för att du bestämde dig för att avstå?


Jag tänker svara på alla frågor, eftersom jag egentligen inte hade tänkt handla något på bokrean i år... Men ja! Jag har fyndat! Vilket jag redan bloggat om här. Har till och med redan hunnit hugga in på Precious. Dock ser det ut som att jag kanske måste lägga den lite åt sidan nu, för det har dykt upp en annan grej som jag måste ta tag i.

Dock hade jag då tänkt att jag skulle avstå, eftersom jag ändå inte skulle ha så mycket pengar den här månaden och inte hittat något som jag jättejättegärna ville ha. Jag hade inte ens tänkt att jag skulle gå in i en bokhandel för att slippa frestas. Men så skulle min mamma dit, och jag sa att okejdå jag kan väl följa med. Och Ica Maxi går ju liksom inte att undvika.
__________________________________________________________________________________

Du kanske också gillar

11 kommentarer

  1. Det är lite jobbigt att de börjat ha så mycket böcker i mataffärer. Hur ska man undvika det liksom :)

    SvaraRadera
  2. Hade egentligen inte råd att köpa nåt på bokrean men gjorde det ändå.. men nu ska jag inte köpa mer böcker på ett par månader iaf...

    SvaraRadera
  3. Haha nej visst är det svårt att undvika böckerna som ropar i mataffärerna, man måste ju ha mat :)

    SvaraRadera
  4. Jag vill helst läsa alla mina rea böcker samtidigt :/

    SvaraRadera
  5. Precis! ICA Maxi är farligt i bokreatider!

    SvaraRadera
  6. Visst är det konstigt att man har så svårt att motstå!!

    SvaraRadera
  7. Ica butiken är farlig men Willys bokrea var skit.

    SvaraRadera
  8. Jag lyckades passera bokrean på ICA idag. Men det var nära att jag föll för frestelsen. Turligt nog hade jag bråttom hem att fortsätta skriva.

    SvaraRadera
  9. Farligt när det finns böcker i mataffärer

    SvaraRadera
  10. Börjar bli nyfiken på Ica maxis rea, ni är många som skriver om den :)

    SvaraRadera
  11. Det ÄR svårt att motstå rean, jag föll dit på fyra billiga böcker...

    SvaraRadera

Instagram

Populära inlägg