Januari

14:10

Jag tycker att 2014 har börjat starkt. Totalt har jag läst sex stycken böcker, varav tre gick raka vägen in på listan över böcker jag gillar extra extra mycket.
Jag är med andra ord väldigt nöjd med läsningen den här månaden! Har typ hunnit recensera alla böcker också, fast två stycken har recdatum på måndag, så ni får vänta till måndag. Då kommer en publiceras här, och den andra blir min första recension på Swedish Zombie. Så håll utkik!

De böcker jag läst i januari är:
6. Beautiful Creatures : Det högsta priset, det största offret (bok 3) - Kami Garcia & Margaret Stohl
5. Pappersstäder - John Green
4. Stjärnmärkt - Jessica Spotswood
3. Spring så fort du kan - Sofia Nordin
2. Agnes Cecilia - Maria Gripe
1. I kroppen min: Vägsjäl - Kristian Gidlund


Totalt: 6 böcker.
Bästa bok: Pappersstäder eller I kroppen min.
Sämsta bok: Alltså, ingen var dålig den här månaden. Men om jag måste välja en så blir det Spring så fort du kan.
Största överraskning: Stjärnmärkt. Jag blev inte frälst av första boken, men blev det definitivt av den här.
Största besvikelse: Spring så fort du kan. Gillade första boken så himla mycket, men tyckte inte alls att Ante var en lika rolig huvudperson som Hedvig. Men ni får veta mer på måndag!
__________________________________________________________________________________

Du kanske också gillar

0 kommentarer

Instagram

Populära inlägg