Dag 03 – Din favoritserie

08:02

Eftersom jag tror att ni fattat nu att min favoritserie - alla kategorier - är Harry Potter, så ska jag inte tjata om det. Istället tänker jag ta upp mina två bästa serier.

Redan efter att ha läst Resten får du ta reda på själv insåg jag att jag och Lauren Olivers författarskap skulle bli ett tight par. Delirium gjorde mig inte besviken, och nu är den nog en av mina allra bästaste serier. Jag har nämnt ett flertal gånger att det är den av alla dystopier som jag finner mest dystopisk - och det kanske är just därför jag gillar den så mycket. Men jag vet inte riktigt.

En kärlek som jag bekantade mig med förra julen var Den mörka materian. Alltså, det finns inte ord till att beskriva vad jag känner inför dessa böcker ens, så jag tänker faktiskt inte försöka mig på det.

__________________________________________________________________________________

Du kanske också gillar

0 kommentarer

Instagram

Populära inlägg