Bokbloggsjerka 31 januari - 3 februari

13:55

Veckans bokbloggsjerka lyder:

Vilket förlag tycker du släpper flest bra böcker per år?

Åh, jag har flera favoritförlag, men om jag ska räkna i kvantitet säger jag Rabén & Sjögren. Gilla Böcker ligger också högt upp på listan - likaså X-Publishing (som ju dessvärre inte finns längre). Modernistas höstutgivning tyckte jag mycket om, och våren ser även den lovande ut! Har fått ett eboks-recex på Kvinnan i svart. Dessvärre har jag reklamerat min Letto pga att på- och av-knappen fastnade, så väntar på att få en ny och kan därmed inte hugga in på den riktigt än.
__________________________________________________________________________________

Du kanske också gillar

9 kommentarer

  1. Ajdå, hoppas de snabbar på sig! Börjat läsa lite ur kvinnan i svart men har svårt att komma in i den

    SvaraRadera
  2. Gilla Böcker har jag inte haft riktig koll på innan, men det har jag ändrat på idag.

    SvaraRadera
  3. Det finns många bra förlag :)

    SvaraRadera
  4. Gilla böcker har jag nog inte läst någon bok av, inte vad jag vet om i alla fall!

    SvaraRadera
  5. Gilla böcker har jag inte läst böcker från, men de ser lockande ut!

    SvaraRadera
  6. Gilla Böcker har jag också börjat gilla :)

    SvaraRadera
  7. Modernista fick vara svar hos mig också :)

    SvaraRadera
  8. Modernista är verkligen ett favoritförlag. Även Gilla böcker gillar jag.

    SvaraRadera
  9. För mig är det Minotaur som gäller, brittiska kriminalromaner, min passion, min last...

    SvaraRadera

Instagram

Populära inlägg