Era bästa kalendertips, tack!

12:28

Idag var jag på arbetsintervju, och på måndag ska jag träffa en familj för att eventuellt börja ge deras barn PIANOLEKTIONER (alltså peppen på det här! Sprängs nästan!). Eventuellt kommer jag också få fler uppdrag. Och så tänkte jag att med bloggen, skolan och flera olika uppdrag MÅSTE jag ha en kalender. Alltså en som inte är i telefonen. Använder faktiskt den rätt flitigt, men känner att jag vill få bättre överblick.


På vägen hem raidade jag Akademibokhandeln och Åhléns men kände inte direkt att jag hittade något jag gillade. 

Nu ber jag er om tips! Jag har några kriterier: veckouppslag (helst också i spalter snarare än rader om ni förstår vad jag menar), jag ska inte bli ruinerad och fint omslag. Var köper jag den bästa kalendern?

Du kanske också gillar

2 kommentarer

  1. Me like personlig almanacka (.se). (; Jag väljer vad som ska finnas i den och det är två rader per timma i den - och den börjar rimligt i tid och slutar rimligt i tid per dag. Jag gillar att ha en vecka/uppslag!

    SvaraRadera
  2. Jag gillar Burde nuförtiden. Finns i alla möjliga varianter, inte så dyrt.

    SvaraRadera

Instagram

Populära inlägg