Top Ten Books I Really Want To Read But Don't Own Yet

16:02

Okej. Veckans tema är böcker jag vill läsa men inte har. Höstens böcker har jag nu skrivit två inlägg om och alla dem har jag inte beställt/fått än. Så jag tänker bara lista böcker som inte kommer ut på svenska i höst alternativt är äldre. Alla är från min wishlist på Goodreads (okej, förutom de två första)!

  1. Rooms - Lauren Oliver (lite diskuterbart om jag äger den här eller inte. Jag har ju betalat för den, men inte fått den än)
  2. The Young Elites - Marie Lu (sa parentes ovan)
  3. Shadow and Bone - Leigh Bardugo
  4. The Twelve Terrors of Christmas - John Updike & Edward Gorey
  5. Jag är ju så jävla easy going - Jenny Jägerfeld
  6. Kroppspanik: Fett, lögner och sjukt onödig ångest - Julia Skott
  7. What Waits in the Woods - Kieran Scott
  8. Blonde - Joyce Carol Oates
  9. Cold Hand in Mine: Strange Stories - Robert Aickman
  10. A Monster Calls - Patrick Ness

__________________________________________________________________________________

Du kanske också gillar

4 kommentarer

  1. nr. 5 & 10 har jag läst, himla bra båda två!

    SvaraRadera
  2. Det var många intressanta böcker här! Bra att få tips på engelska böcker då jag vill försöka läsa mer engelska, speciellt nyfiken blir jag på 1 och 7.

    SvaraRadera
  3. Blonde var jag sugen på för ett tag sen, men det gick faktiskt över (eller jag glömde bort det...)

    SvaraRadera
  4. Blonde borde vara på min lista också, men den lite kommer och går i de övre lagren av TBR-högen.

    SvaraRadera

Instagram

Populära inlägg