Bokbloggsjerka 29 augusti – 1 september

17:02

Äntligen är bokbloggsjerkan tillbaka! Därför blir dubbelpost denna fredag, så ni får helt enkelt två inlägg att läsa. Nåja, veckans fråga lyder:

Vad har du läst för spännande böcker i sommar?


Jag tolkar i det här fallet spännande som i intressanta, och kanske inte nödvändigtvis just spännande spännande. Om ni fattar vad jag menar.

En som jag verkligen vill tipsa om är The Night Bookmobile av Audrey Niffenegger, sjukt intressant. Tror att alla bokälskare kommer förstå den här boken precis! Doktor Romand av Emmanuel Carrère var hemsk och bra och sjukt intressant! Läs dem!

Hade gärna vunnit den här bokasken!
__________________________________________________________________________________

Du kanske också gillar

16 kommentarer

  1. Låter som intressanta böcker - tack för tipset!

    SvaraRadera
  2. The Night Bookmobile låter som något jag behöver kolla upp!

    SvaraRadera
  3. Tack för tipset. Skall kika närmare på dem!

    SvaraRadera
  4. Inga böcker jag läst men tack för tipsen!!

    SvaraRadera
  5. Inga böcker som jag har läst. Fint med nya tips.

    SvaraRadera
  6. Titeln på Nifeneggers bok låter ju intressant, minst sagt :)

    SvaraRadera
  7. Audrey Niffenegger är ett geni, jag läste "Raven girl" i vintras och är fortfarande alldeles glad av den. Men "bookmobile" verkar jag ha missat! Tur att du tipsade.

    SvaraRadera
  8. Audrey Niffenegger, det är väl hon som skrivit Tidsresenärens hustru? Inte för att jag har läst den, men filmen är bra och kanske borde man prova en bok också :)

    SvaraRadera
  9. Är det bara böcker på engelska eller finns de på svenska med?
    Kram Cissi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Niffenegger-boken finns nog tyvärr bara på engelska. Den andra finns på svenska! :)

      Radera
  10. Tack för tipsen, inga jag hade läst.

    SvaraRadera
  11. Tack för tipsen, inga böcker jag läst men de låter intressanta båda två.

    SvaraRadera
  12. Har ännu inte läst något av Niffenegger men har velat ett längre tag. :)

    SvaraRadera
  13. Jag har inte läst dem, tack för tips!

    SvaraRadera
  14. Okända böcker för mig, tack för tips

    SvaraRadera

Instagram

Populära inlägg