3 x dystopiska klassiker

08:19

Många av er känner säkert till Pocketlovers tre på tre-utmaning, eftersom det här är fyra året på rad som hon har den. För er som inte känner till den kan ni kolla in den här. Jag bestämde mig i varje fall för i torsdags att jag nog i alla fall skulle delta - vilket jag inte gjort innan. Alla mina andra utmaningar går ju åt skogen, men TRE stycken är väl inte för mycket begärt?

Inte helt oväntat - med tanke på inlägget jag postade i fredags - valde jag dystopiska klassiker. Närmare bestämt dem tre som jag nämnde i det inlägget: Brave New World (Aldous Huxley), The Time Machine (H.G. Wells) och Kallocain (Karin Boye).

Utmaningen håller på från 1 september till och med 30 november. Är ni med?

__________________________________________________________________________________

Du kanske också gillar

2 kommentarer

  1. tack för tipset! nu har jag anmält mig :)

    SvaraRadera
  2. Jag tror också att jag ska vara med i år igen. Måste bara tänka ut något bra tema som känns som en utmaning, men ändå genomförbart.

    SvaraRadera

Instagram

Populära inlägg