Just läst klart + TBR

21:42

Hallå - känslan när det gått lite drygt en tredjedel av årets kortaste månad och en redan har läst fler böcker än en gjorde på hela förra långa månaden. Den känslan. Precis den känslan. Visserligen tre stycken seriealbum, men ändå. ÄR NÖJD!

Avslutade tidigare ikväll The Lightning Thief och ska sätta igång med något nytt nu. I högen har jag The Sea of Monsters (kan inte bestämma mig för om jag är tillfälligt trött på Percy Jackson eller om jag vill ha mer på en gång, det lutar faktiskt kanske åt det senare!), Blod och Stjärnstoft och The Girl With All the Gifts som jag är sugen på. Hm... Eller åh! Jag har ju The Scorch Trials att välja på också. Nu blev det svårt. Är nog bäst att fundera över det på en kopp te.

Vilka är era rekommendationer?

Du kanske också gillar

0 kommentarer

Instagram

Populära inlägg