Det eviga packdilemmat:

21:30

Hur många böcker?! 


Imorgonbitti tar jag mina väskor och åker till Göteborg och hänger där till på söndag kväll. Jag ska förstås gå på festival i dagarna tre - men hur många böcker behöver jag egentligen? Har hittills packat Good Omens, Små sexplosioner och Endgame: The Sky Key. Men visst KÄNNS det risky? Visst ÄR det inte bara jag som blir lite stressad och orolig över att böckerna ska ta slut?

Men vadfan, det får räcka. Göteborg har ju faktiskt både SF-bokhandeln och Pocket Shop om allt skulle skita sig ch böckerna skulle ta slut. 

Du kanske också gillar

5 kommentarer

  1. Känner igen det där! Och sen om de tar slut måste man ju välja en extra ifall det är så att man inte är sugen på att läsa en av dom man har kvar. Eller två.

    SvaraRadera
  2. I detta fall hade det varit bra med en läsplatta (så jag kommer använda min nya och så jag använde min gamla platta). När man är rädd för att böckerna ska ta slut samt när man inte kan packa för många pga tungt. Hahaha :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har en läsplatta, jag är bara inte sugen på att läsa böckerna jag har i den :(

      Radera
  3. Haha ja du såg ju min bild på instagram när jag hade tre dagars ledigt och skulle till stugan så...Jag förstår din oro!

    SvaraRadera

Instagram

Populära inlägg