Let's talk about Captain Phasma

13:24

Eftersom jag är helt bakom när det gäller filmnyheter har jag totaaaaalt missat det här. Men med tanke på bilder och skådespelare (Gwendoline Christie) har Captain Phasma (för er som är lika bakom som jag: jag pratar om den nya Star Wars-filmen (PEPPPP!!!!!!!!!!)) potential att bli min favorit-villain EVER. Let's talk no more and just look at the pictures BC BAD ASS. Är så kär i hennes armor. Så. Kär. Alltså S-E-R-I-O-U-S-L-Y. Alltså kromad stormtrooper, ja tack???? Och hoppas förstås på att vi får en jävligt stenhård, ond, kvinnlig karaktär.





(Och sorry, är helt däckad i sängen idag med Harry Potter så det blir ingen videoblogg. Kommer nog inte ens ta mig iväg till banken som jag tänkt...)

Du kanske också gillar

0 kommentarer

Instagram

Populära inlägg