Tack snälla Modernista!

10:48

Igår när jag kom hem låg ett paket i brevlådan. En lapp på paketet talade om att Modernista var avsändaren. "Modernista?" tänkte jag "därifrån har jag inte beställt några böcker på senaste tiden!".
Jag öppnade och i låg denna:


Världskrig Z av Max Brooks. Och ett brev:
"Kära bokbloggare!

Vi tänkte att du kanske skulle kunna tycka att den här boken var intressant och spännande även om du inte aktivt har frågat efter den, så vi tar oss friheten att helt fräckt skicka ett recensionsexemplar. Hoppas det går för sig"
 Det går alldeles UTMÄRKT, och jag blev jätteglad, då det faktiskt ÄR en bok jag är intresserad av!

Du kanske också gillar

2 kommentarer

  1. Visst är det kul när de där böckerna man inte efterfrågat själv är en riktig fullträff!

    SvaraRadera
  2. Ja verkligen! Jag har sneglat på den här länge - fast på engelska, men inte känt att jag orkar läsa den på engelska. Kulkul :)

    SvaraRadera

Instagram

Populära inlägg