Breaking Dawn

13:24

I onsdags hade den fjärde filmen i Twilight-serien premiär. Eftersom jag inte är något jättestort fan av varken böckerna eller filmerna (tycker att de är bra, men inte värda hypen) så tänkte jag att det inte gjorde så himla mycket om jag inte såg den på bio. De andra har jag sett på bio, bara för att, men efter förra filmen fick jag nog av Kristen Stewarts konstanta lidande. Den har jag sett totalt två gånger, och tycker redan att den blivit uttjatad.

Dock frågade mina systrar om jag ville följa med och se den i torsdags, så då fick det bli så i alla fall. Den enda förhoppning jag hade var att den skulle vara bättre än film nummer tre. Och tja, sedär, det var den! Robert Pattinson var INTE ful (chocken. Jag tycker att han är så himla ful i de andra Twilight-filmerna, men lite snygg på riktigt), Kristen har tydligen övat på att skådespela (hennes ansikte växlar mellan mycket lidande och lite lidande nu, tidigare var det bara något mellanläge) och de har skippat de konstiga färgerna (eller var det i förra filmen? Första filmen var blå, den andra var gul. Eller hur det nu var).

Helt klart bättre, med andra ord. Så nu förväntar jag mig ännu mer av nästa film.

Robert Pattinson, AKA Edward var myyyyycket snyggare i den här filmen

Du kanske också gillar

0 kommentarer

Instagram

Populära inlägg