Lördagstips!

08:26

Jag snubblade över den här listan tidigare i veckan, och har tänkt att jag ska försöka ta mig igenom den under lovet (okej, inte hela. Om jag känner mig själv rätt kommer jag inte ens komma i närheten av att ha läst alla på listan). Listan heter "The 50 Scariest Short Stories of All Time". Det vill säga: Låter som perfektion för ett höstlov. Som sagt kan jag inte ge något utlåtande om urvalet än, men det kommer! Klicka på bilden för att komma till listan!



__________________________________________________________________________________

Du kanske också gillar

1 kommentarer

  1. Det lät intressant! Det måste jag nog kika lite på också! (: Jag har nog inte jättemycket tid att faktiskt göra mer än kika... men vad spännande!

    SvaraRadera

Instagram

Populära inlägg