September

07:32

September började superduperdåligt, men blev sen faktiskt lite bättre. Väldigt mycket bättre än jag trodde att det skulle bli faktiskt. Sen avslutades det ju med bokmässa, och då blev det inte speciellt mycket läst. Det var faktiskt delvis tack vare pressfrukost hos Rabén & Sjögren och bloggträff med Bonnier Carlsen som jag fick lite mer läslust, så där lyckades de i alla fall.

För övrigt kommer jag nog ha lite halvt bloggpaus den här veckan pga är sjuk, stressad och har idétorka. Vi får se.

Jag läste:

79. Creepypasta, Jack Werner *
78. The Dangerous Alphabet, Neil Gaiman & Gris Grimly *
77. Vill ha dig så illa, Gunnar Ardelius *
76. The Remains of the Day, Kazuo Ishiguro *
75. Villig, Christina Wahldén
74. Necropop, Carolina Ståhlberg *
73. Miriam om natten, Maria Nygren
- "The Yellow Wallpaper", Charlotte Perkins Gilman (novell) *
- "Detached Belonging", Dilruba Z. Ara (novell) *
72. Jiroekonomi, Nina Åkestam (Novellix) *
71. The Lion, the Witch and the Wardrobe, C. S. Lewis *

Totalt: 9 st + 2 noveller.
Gillade mest: Miriam om natten och Vill ha dig så illa.
Gillade minst: Necropop.
Största överraskning: Jiroekonomi, trodde inte direkt att ekonomi skulle kunna göra mig så engagerad.
Största besvikelse: Necropop, just för att Ståhlberg var så entusiastisk under pressfrukosten och peppade den så himla mycket, och den liksom inte riktigt levde upp till mina förväntningar.

__________________________________________________________________________________

Du kanske också gillar

0 kommentarer

Instagram

Populära inlägg