Ten Places Books Have Made Me Want To Visit

14:45

Top Ten Tuesday. Tio platser som böcker fått mig att vilja besöka, är veckans tema. Jag är inte typen som tänker så himla mycket på platserna, ärligt talat. Därför blir det bara en endast punkt på den här listan - trots att jag faktiskt suttit framför min bokhylla och tänkt och tittat på böckerna (det är annorlunda med filmer. Om det hade handlar om filmer istället hade jag kunna göra den här listan längre). Trots det är det fortfarande bara en endaste plats jag faktiskt kan komma på att jag vill besöka.

  1. Hogwarts
    Motivering not needed. Alla förstår.
__________________________________________________________________________________

Du kanske också gillar

2 kommentarer

  1. Ja jag förstår inte hur jag kunde glömma Hogwarths!

    SvaraRadera
  2. Det är klart alla förstår Hogwarts :)

    SvaraRadera

Instagram

Populära inlägg