Tävling

08:11

Okej, nu är det dags för en hösttävling (det var ju ett tag sen senast). Jag tänker att ni får två veckor på er, så borde vinnaren hinna få böckerna till höstlovet (för det är väl vecka 44?). Nåja.

Vad vinner en då?



De tre böckerna ovan på bilden! Nämligen Röd som blod av Salla Simukka, Onanisterna av Patrik Lundberg och Miriam om natten av Maria Nygren. Röd som blod har jag inte en själv hunnit läsa, men jag litar på Alexs och OArYAs omdömen i det här fallet. Så tror knappast det är någon skitbok ni får.

Tävlingen går till såhär:
Svara i kommentarsfältet på frågan: Vilken var den sextionionde (69) boken jag läste i år? (Tips: Svaret går att hitta på bloggen!)

Se till så att jag kan kontakta dig på något sätt, antingen via blogg eller mejladress. Tyvärr skickar jag bara till adresser inom Sverige, eftersom jag själv bekostar frakten.

För att få en extra lott delar du tävlingen antingen på din blogg, facebook, twitter eller instagram (klistra in länk i kommentaren). Du får inte fler lotter för att dela på både twitter och blogg. Däremot får du ytterligare en lott om du gillar bloggen på facebook (då skriver du ditt namn).

Tävlingen avslutas om typ två veckor, söndagen den 19/10, klockan 24:00. Jag drar en vinnare och presenterar den på måndagen! Lycka till alla!
__________________________________________________________________________________

Du kanske också gillar

10 kommentarer

  1. Ojj jättefina priser ju! :) men undrar om man kan ha en adress utomlands, typ Finland då? :S

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bra att du frågar, eftersom jag missat att skriva! Tyvärr skickar jag bara till adresser i Sverige eftersom jag bekostar frakten själv.

      Radera
  2. Nummer 69 var Onanisterna av Patrik Lundberg. Min mail är sju300@outlook.com.

    SvaraRadera
  3. Jag vill vara med och tävla!
    Rätt svar på frågan: Onanisterna av Patrik Lundberg. Jag fb-gillar din blogg och ska tipsa om tävlingen via min gillasida på fb (som går att hitta om en söker på Sofies bokblogg).

    Ha det gott!
    Sofies bokblogg

    SvaraRadera
  4. Här kommer mitt svar då alla tre böckerna verkar vara något för mig! Svaret är då Onanisterna av Patrick Lundberg! Jag har skrivit och länkat på min blogg:
    http://www.midnattsord.blogspot.se/2014/10/tavling-hos-sagan-om-sagorna.html

    Min mailadress är ,om jag nu blir den lycklige vinnaren, lilleman.bruhno at gmail.com

    SvaraRadera
  5. Jag är gärna med! :)
    Den 69:e boken du läste i år var Onanisterna av Patrik Lundberg.
    Har delat tävlingen på min twitter: https://twitter.com/elinh942

    elin.helmersson@live.se

    SvaraRadera
  6. Bok nr 69= Onanisterna av Patrik Lundberg

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Det var just Onanisterna som man kan ha turen att vinna tillsammans med de båda andra!
    Camilla
    kubbov30@gavlenet.se

    SvaraRadera
  8. Hallå, Glömde nog skriva in min mailadress sist jag skickade in mitt svar. Jag tror att Onanisterna av Patrik Lundberg var den 69:e boken du läste i år.
    //Marie marie_koslin@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. 69. Onanisterna, Patrik Lundberg
    Har gillat och delat på FB! Mvh//Malin Junghard grodmalin@gmail.com

    SvaraRadera

Instagram

Populära inlägg