Julkalender

08:01

Okej, förlåt, jag vet, flera dagar sent, men den här veckan är helt enkelt... för mycket. Jag har glömt meddela att jag kommer vara med i Sofies bloggstafett, och berätta om en bra ungdomsbok jag läst i år! Den 12e december får ni hålla utkik här efter mitt inlägg.

Dock är det ju inte bara jag om postar inlägg, eftersom det är - just det - en stafett. Såhär ser schemat ut, så ni kan klicka er in på de andra bloggarna rätt dagar!

1. Sofies bokblogg
2. Swebook obsession
3. Bokvarg
4. We´re all stories in the end
5. Djurälskande bokslukare
6. Gabriella
7. Andra advent på Sofies bokblogg
8. Lauras läsvärd
9. Brundells bokhylla
10. Elina
11. Maria
12. Sagan om sagorna
13. Fiktiviteter
14. Tredje advent på Sofies bokblogg
15. Västmanbok
16. Matilda gästbloggar hos Sofies bokblogg
17. Enligt O
18. Sockerslott
19. Agnes bokblogg
20. Barnboksbloggen.se
21. Fjärde advent på Sofies bokblogg
22. Bokbeate
23.
24. Alla hos Sofies bokblogg


__________________________________________________________________________________

Du kanske också gillar

0 kommentarer

Instagram

Populära inlägg