Top Ten Books I Wouldn't Mind Santa Bringing This Year

07:41

Herregud, hur kan det vara julafton imorgon?! Känns verkligen inte så. Jag har ju försökt önska mig böcker i julklapp, men vi får väl se om jag får något. Jag förväntar mig inte direkt något på den fronten, utan har sett till att köpa en hel hög med böcker till mig själv i julklapp. Men temat för veckans Top Ten Tuesday är alltså böcker jag inte skulle dö av att få.


1. Locke & Key del 4-6, Joe Hill & Gabriel Rodriguez
2. The Resurrectionist: The Lost Work of Dr. Spencer Black, E.B. Spencer
3. Two Boys Kissing, David Levithan
4. V for Vendetta, Alan Moore
5. Unnatural Creatures, Neil Gaiman
6. Kroppspanik: Fett, lögner och sjukt onödig ångest, Julia Skott
7. The Paper Magician, Charlie M. Holmberg
8. Battle Royale, Koushun Takami
9. A List of Things That Didn't Kill Me, Jason Schmidt
10. Alena, Kim W. Andersson

Alla hittas som vanligt i min önskelista på Goodreads.

Du kanske också gillar

0 kommentarer

Instagram

Populära inlägg