Men ÄNTLIGEN

19:28

Igår lyckades jag traggla mig igenom slutet av Allegiant. Räknade ut typ mer än 100 sidor innan det händer att (spoiler!) [Tris skulle dö]. Blev lite besviken, eftersom folk ändå hypat det här slutet så himla mycket...

Men ni som läst Four, borde jag hugga in på den direkt? Är den lika trökig som Allegiant eller går den lättare? Just nu velar jag lite. Kanske sparar den till efter jul och nyår när jag inte har någon ledighet att ta tillvara på. Eller så tar jag den på en gång, nu när jag ändå är inne i flow så att säga... Hm.

(Nu är jag för övrigt också officiellt uppe i 107 böcker - det vill säga lika många böcker som förra året. Allt jag läser from now on är bonus!)

Du kanske också gillar

3 kommentarer

  1. Jag läste Four efter Allegiant, det är mer ur Fours perspektiv men bara vissa ur valda delar ur trilogin så du kan nog spara den...

    SvaraRadera
  2. Spoilern där var så himla förutsägbar att boken bara blev ännu trögare. Jag hoppas att filmen blir ok, för boken var inte det....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag tycker också det. Fattar inte varför folk är så till sig över just det...

      Radera

Instagram

Populära inlägg