När en byter och det blir helt fel

07:50

Betrakta dessa två omslag för någon minut:


Vilken version skulle du med nöje hänga på väggen, och vilken skulle du aldrig plocka upp i bokhandeln/på biblioteket/whatever? Vilken blev det slutgiltiga omslaget? DEN FULA! Är det rimligt att jag blev upprörd när jag såg den här på jobbet i tisdags, och upptäckte att det inte alls var det superfina omslaget till vänster, vilket annonserades först? Och att jag blev ännu mer besviken när recexet dök upp på min hallmatta i onsdags? Skandal säger jag bara. SKANDAL. (men jo, jag läser boken ändå. För hallå KOLONI PÅ MÅNEN?!)

Du kanske också gillar

9 kommentarer

  1. JA ELLER HUR! Håller så väldigt mycket med. Älskade det första, gillar inte det nya ÖVERHUVUDTAGET :(

    SvaraRadera
  2. Åh den ser ju bra ut, båda versionerna :-)

    SvaraRadera
  3. Jag blev också besviken när jag märkte att de bytt omslag!! Det första var så mycket finare! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag älskade det första! Såsåså fint!

      Radera
  4. Jag fattade först inte vad det var för bok jag fick hem :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, jag fattade inte heller när jag såg lådan med böcker på jobbet... Blev superförvirrad.

      Radera
  5. men va.... Nej va ful :( va synd den andra var ju ursnygg!

    SvaraRadera

Instagram

Populära inlägg