Och årets sista bok blev...

23:50

Okej, så jag hann klämma in det som förmodligen blir årets sista bok idag - The Maze Runner. Dessutom fick jag frågan om jag kan jobba på fredag. Så då vet vi vad jag gör på fredag. Det vill säga: Köper på mig resterande delar. Har haft seriösa problem med att lägga ifrån mig den här boken, vilket märks på det faktum att jag lyckats bränna igenom 330 sidor på två dagar (jag HAR gjort annat också. Typ löst sudoku, shoppat på mellandagsrean och sådana viktiga saker).

Jag skulle iväg på bio med min syster tidigare ikväll och hade 14 sidor och 14 minuter kvar innan hon skulle hämta mig - trodde jag. "Du hinner aldrig", sa min kära sambo (tack för att du tror på mig :* I vanliga fall snittar jag på en sida i minuten på svenska, lite långsammare på engelska). 14 sidor visade sig vara 16 sidor, och det tog prick 12 minuter. TJI FICK HAN!

För övrigt: Det märks på statistiken att julhelgen är över. Och på antalet kommentarer. Herregud vad ni kommenterar. Älskar det. Fortsätt gärna så!

Nej, nu ska jag återgå till Rivers of London. Vad läser ni just nu?

Du kanske också gillar

1 kommentarer

  1. Vad roligt att du gillade Maze Runner! Och haha, bra att man ibland visar till andra vad man går för ;D läser Prodigy <3 skulle ju vilja få den som årets sista men kommer nog inte hinna, finns inte tid helt enkelt ...

    SvaraRadera

Instagram

Populära inlägg