Men hallå?!

19:40

Att ungdomsdystopiernas storhetstid nu är över kan jag lätt konstatera efter att ha bläddra igenom katalogen med vårens böcker. Alltså, vad är det här? Jag är så extremt ointresserad av vårens utgivning. I hela tjocka katalogen lyckades jag hitta sju - SJU, 7!!!!!! - böcker jag över huvud taget är lite intresserad av.

Vilka det är tänker jag dock inte skriva om förrän nästa vecka. Jag ville bara titta in och beklaga mig lite över att det ges ut för lite böcker jag vill läsa (eller kanske lagom mycket, så att jag har tid att ta igen alla böcker jag redan äger och alla böcker på min goodreads-lista... hm).

Du kanske också gillar

4 kommentarer

  1. Jag tycker oxå att det var lite böcker man vill läsa i vårens utgivning men som sagt det finns ju fördelar med att man hinner läsa en del hyllvärmare då istället :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, hyllvärmarna... Uh, vill inte ens tänka på det, så många är de.

      Radera
  2. Hittade heller inte mycket inför våren. Kanske får beta av alla mina olästa istället. Ser fram emot att se vilka dina sju är.

    SvaraRadera
    Svar
    1. På måndag är planen att mina sju kommer! :) Men ja, de där olästa här hemma i bokhyllan skulle ju faktiskt behöva betas av...

      Radera

Instagram

Populära inlägg