Här var det tomt

08:04

Tjoho!

Hörni, halvvägs in i januari ungefär, DÅ ska jag börja blogga ordentligt igen. Idag får ni dock klara er ändå (gå och läs era böcker istället). Är helt enkelt för stressad och upptagen för att åstadkomma något vettigt här. 

Trots att jag lägger mindre tid på bloggande besöker ni som aldrig förr?! Alltså siffror som jag för typ en månad sen uppnådde kanske en eller två dagar på en månad har varit VARJE DAG den här veckan. Tack tack tack för det. Ni ska veta att det är sånt som håller mig uppe mitt i stressen och alla sammanbrott (för många den senaste tiden). 

Jag har fortfarande inte läst klart Illuminae, men avslutade tidigare i veckan The Wicked + The Divine! Recension av den kommer på måndag. Tills dess: puss och trevlig helg!

Du kanske också gillar

4 kommentarer

  1. God helg :) Jeg håper du får tid til å senke skuldrene(axlarna?) i helgen og tid til å nyte noen sider i en god bok!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Dessvärre jobbar jag hela helgen, så inte ens det får jag. :( men det tar i alla fall tankarna från skolan som är det som är mest stressande.

      Radera
  2. Det er greit å ha noe annet å tenke på, om et par uker så er det over for en liten stund(fattig trøst kanskje) :)

    SvaraRadera
  3. usch :( Ja man hinner inte allt!! I januari ska jag ta tag i läsandet och bloggandet!! :)

    SvaraRadera

Instagram

Populära inlägg