Årets bästa julklapp

19:43

...var förstås MORGONROCKEN jag fick av världens bästa sambo. Så egentligen är den här rubriken klickbait, för det är inte alls det som det här inlägget ska handla om.

Jag kommer helt enkelt tillbaka litegrann för att prata om följande: BEATLES PÅ SPOTIFY. Alltså fucking lyckan. LYCKAN. Har lyssnat på endast Beatles i dagarna två nu. Mycket trevligt. Är såhär glad ↑

Så nu har jag börjat återuppbygga den där listan med mina bästa Beatles-låtar jag hade för två telefonbyten sen (på den tiden när jag hade hela Beatles diskografi i telefonen. Sen fick inte låtarna plats att lagras längre, så då tog jag bort listan... Whyyyyy?). Den har mycket lång väg kvar att gå innan den är färdigfylld, men det här är mina bästa Beatles-låtar.


I övrigt har jag fått: Muminmuggar (kolla instagram imorgon eller så), illustrerade Harry Potter och en mjukis-Darth Vader. Bland annat. Har också varit väldigt bra på att köpa julklappar till mig själv... Två klänningar från Asos, två seriealbum (Jessica Jones vol 2 & Suicide Squad vol 2), lite Lush-rea-grejer (Lord of Misrule och Yuzu and Cocoa duschkrämer <3) och en muminmugg (Dvala!!!!). Har ni fått någe kul?

Äsch, nu ska jag gå och titta på Star Wars. Puss, hej och god fortsättning!

Du kanske också gillar

6 kommentarer

  1. Ja, tack för Beatles på Spotify!! Jag har i och för sig omständligt lagt in alla album som filer och lagt in dem i Spotify, men det är ju klart nice att man nu kan lyssna utan att synka sina egna filer hit och dit.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, men så hade jag också förut. Sen fick de inte plats i telefonen längre pga så mycket annan skit... Så är hemskt glad!

      Radera
  2. Åh vad fina julklappar :) jag har inte lyssnat på Beatles vidare mycket alls, men nu kanske det blir ändring på det, vem vet?

    Fick också illustrerade Harry Potter, och så lite skivor och kläder :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, men det här är ju det fina! Beatles tillgängliggörs för en ny generation lyssnare. Du kan ju börja med att lyssna på min bästa-lista om du vill, även om mina favoriter kanske inte är de låtar som är mest tillgängliga. Men alltså, bästa bandet <3

      Radera
  3. Jag och min syster typ firade när vi såg att Beatles ÄNTLIGEn fanns på Spotify! Så fantastiskt!

    SvaraRadera

Instagram

Populära inlägg